BizDil: Veliki popusti od sada i za vaš posao!

Bizdil.hr

Na hrvatskom tržištu grupne kupovine odnedavno je prisutan novi, specijalizirani e-commerce portal BizDil.hr koji se predstavlja kao prvi online sustav nabave u Hrvatskoj namijenjen malim i srednje velikim tvrtkama.

Pokretač BizDil projekta, Slavko Gazić, pojašnjava da je riječ o jedinstvenom projektu koji obuhvaća cijeli niz usluga za svakodnevno poslovanje; od otvaranja tvrtke, razvoja i unapređenja poslovanja i povećanja konkurentnosti, do posebnih ponuda i kupnje koje štede vrijeme i novac. Većina ponuda na BizDil portalu dostupna je i fizičkim osobama – privatnim kupcima.

BizDil je nastao s ciljem da u postojećem gospodarskom okruženju potakne razvoj malog i srednje velikog poduzetništva. Naime, prema podacima iz Opservatorija hrvatskoga malog i srednjeg poduzetništva, u Hrvatskoj ukupno posluje 168.443 malih i srednjih poduzeća koji zapošljavaju oko 50 posto svih zaposlenih. Bez obzira na ekonomski značaj takvih poduzetnika, na tržištu su (kao i u politici) sustavno zapostavljeni, a većina ponuda nije im dostupna po onim uvjetima po kojima te iste proizvode i usluge nabavljaju velike kompanije.

Tu na scenu stupa BizDil koji upravo malim i srednjim tvrtkama osigurava najbolje moguće uvjete kupnje, od kvalitetnog odabira najpotrebnijih proizvoda i usluga, njihove kvalitete, pouzdanosti partnera – dobavljača, te posebne ponude i uštede koje korisnici putem portala mogu ostvariti.

Ponuda proizvoda i usluga uključuje, primjerice, izradu logotipa tvrtke i web stranica, ponude za marketinško promoviranje proizvoda i usluga, ponude za edukaciju zaposlenika, najpovoljnije ugovore s telekomunikacijskim operatorima, servisiranje ICT opreme, stručnu literaturu, nabavu telekomunikacijske opreme, uredskog namještaja, savjetovanja i ostale proizvode i usluge za kojima postoji potreba od strane malih i srednjih tvrtki. Uz to, BizDil sluša prijedloge i potraživanja svojih kupaca te sukladno tome prilagođava ponudu proizvoda i usluga.

U sklopu BizDil.hr portala uspostavljen je i sustav nabave – MojaNabava – putem kojeg male tvrtke mogu slati upite direktno odabranim dobavljačima. Nakon što je upit za ponudu poslan, potencijalnom kupcu se javljaju dobavljači koji odgovaraju postavljenim kriterijima. Budući da većina malih i srednje velikih tvrtki nemaju vlastiti odjel nabave niti zaposlenike koji se bave nabavom, sustav MojaNabava štedi vrijeme i preuzima njihovu ulogu te postaje interni odjel nabave malih tvrtki.

This entry was posted in Grupna kupovina and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.