Crno jaje otelo titulu donedavno najpopularnijoj Kolektivi!

Kad su se prije nekoliko godina na domaćem tržištu počeli pojavljivati portali za grupnu kupnju činilo se da gotovo svaki tjedan nastane po jedan novi. No, kako to obično biva, kroz vrijeme su se profilirali oni najveći ili najzanimljiviji kupcima, oni koji su ponudili nešto drugačije i one nespremne na konkurenciju ostavili daleko iza sebe.

Prema Googleovoj statistici najjači portali za grupnu kupnju u Hrvatskoj u ovom trenutku su Crno jaje, Kolektiva, Ponuda dana, Kupi Me i Mega Popust i to upravo tim redoslijedom.

Naime, prošle je godine Kolektiva bila u visokoj prednosti nad ostalim portalima, no onda su se krajem godine trendovi počeli mijenjati i njenu je poziciju žestoko napalo Crno jaje da bi danas upravo taj portal bio na samom vrhu popularnosti.

Tržište je nepredvidjivo i mnogo je razloga koji mogu utjecati na raspored najvećih igrača. Jedan, vrlo važan, zasigurno je i promocija koju Crno jaje na nacionalnoj televiziji ima svakodnevno.

No, to ne znači da se situacija ne može uskoro promijeniti. Nakon što je nekoliko mjeseci bilježila pad interesa, u posljednje se vrijeme Kolektiva ponovno bori za prevlast na domaćem tržištu.

Za petama joj je PonudaDana čija popularnost polako, ali sigurno raste, dok KupiMe i MegaPopust ove godine bilježe priličan pad popularnosti.

U Hrvatskoj je trenutačno aktivno oko1900 grupnih popusta, a svi su popisani na svipopusti.hr. Ponudu s najvećom prihodom drži Crno jaje.

This entry was posted in Grupna kupovina and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Crno jaje otelo titulu donedavno najpopularnijoj Kolektivi!

  1. markom says:

    Članak vam, doduše, ima jednu veeliku rupu. Korištenje procjene (da, to je procjena, i to vrlo ‘otprilike’ metodom dobivena) volumena pretraga na Googleu kako bi se došlo do zaključka u naslovu, netko bi mogao nazvati tendecioznim. Reći da je to ‘googleova statistika’ je pokušaj da se podacima da neka težina, ali to nema veze s mozgom. Google ne vodi statistiku o stanju na tržištu domaćih sajtova za grupnu kupovinu.

    To što ljudi (možda) više traže pojam ‘crno jaje’ na Googleu, ne znači da su ikome išta preoteli, niti govori puno o njihovoj poziciji na tržištu, a kamoli o prihodima i/ili stanju tvrtke.

    I budite iskreni, da prvi put čujete za ‘crno jaje’, zar to ne bi išli guglati? Čisto da vidite kakva je to grozna bolest od koje vam jaja pocrne.

  2. ivan s says:

    Marko drobis bezveze. Tendencija je vise nego jasna, Crno jaje trenutno je daleko popularnije na Googleu u Hrvatskoj i tu nema nikakve sumnje, a to je iako ne egzaktan, vrlo vjerodostojan pokazatelj generalne popularnosti. Osim toga u clanku se nigdje ne spominju nikakvi prihodi. Ni Kolektive ni Crnog jaja niti bilo kojeg drugog portala.

  3. Vlatko says:

    Nije ni čudo s obzirom da u Kolektivi ne možeš jasno vidjeti cijenu aranžmana. Sve piše ali nekada ti je problem vidjeti koliko to ustvari košta. Ja osobno kada vidim da nema jasne cijene odma idem dalje više i ne gledam makar prikazivalo i da je 90% popusta.

Odgovorite

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Zahtijevana polja su označena s *

*

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>