Grupna kupnja preko proteklih blagdana skočila 55%

Kako se navodi u članku Poslovnog dnevnika, prihodi samo jednog od portala koji nudi grupne popuste, Kolektiva.net, porasla je tijekom prva dva tjedna prosinca 2010. za čak 55%. O velikoj popularnosti grupne online kupnje u Hrvatskoj svjedoče i Vanja Sertić (KupiMe.hr) i Marko Delač (PonudaDana.hr) koji također navode podatke o značajnom porastu prodaje grupnih kupona tijekom proteklih prosinačkih blagdana, pa čak i na sam Božić.

Dio zasluga pripisuju i nešto većim ulaganjima u marketing kao i širenju word-of-mouth viralne prepoznatljivosti. Iako su im strategije prodaje tijekom blagdanskih dana bile različite, voditelji navedena tri portala suglasni su i oko znatnog rasta posjećenosti u odnosu na prethodne mjesece poslovanja pa tako Marko Delač navodi da im je posjećenost na Božić bila veća čak 40% u odnosu na uobičajeni vikend.

Izgleda da su upravo grupni popusti bili onaj okidač koji je trebao hrvatskom tržištu da klasičan shopping značajnije počne zamijenjivati online kupnjom.

This entry was posted in Grupna kupovina and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.