Grupna kupnja u doba recesije

Doba recesije iznjedrilo je na hrvatskom internetu jedan trend – stranice s grupnim popustima. Prva je krenula Kolektiva, a danas ih ima više od petnaest. Navodno se sprema još niz sličnih projekata, a u međuvremenu neki su i prestali s radom.

Hrvatski web je prošle 2010. godine je prošao u znaku stranica s grupnim popustima. Od Kolektive, prve stranice koja je s radom počela u siječnju, krajem 2010. godine, na domaćem webu moglo se nabrojati preko 15 sličnih stranica koji su nudili isto – usluge s popustima od 50 do 90 posto.

Doba recesije bilo je dobro za tržište grupnih popusta jer su korisnici mogli dobiti istu uslugu za manje novca, što je svima dobro došlo u razdoblju kad su cijene skakale u visine, a plaće uglavnom padale. Po uzoru na iznoemni Gorupon sajtove, Kolektiva je prva krenula s radom i zapravo testirala hrvatsko internet tržište, ujedno i obavljajući nimalo lagan zadatak – da se Hrvati prestanu bojati online kupnje. Nakon što je Kolektiva potvrdila kako se prvi mačići definitivno ne bacaju u vodu, uslijedili su servisi Kupime.hr i Ponudadana.hr, a danas ih ima više od petnaest. Navodno se sprema još niz sličnih projekata, a u međuvremenu neki su , poput Nepropustilica.com, i prestali s radom.

Autor: jutarnji.hr

This entry was posted in Grupna kupovina and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.