Grupna prodaja proizvoda, a ne samo usluga??

Ispunjenje želja potrošača grupne kupovine jest sniženje proizvoda, a ne samo sniženje na uslugu. To je put  kojim će se grupna kupovina razvijati u budućnosti. Takav način prodaje još uvijek nije u potpunosti zaživio kod nas,  razlog tome je upitna isplativost za prodavača.

Na području Hrvatske trenutno je aktivno svega nekoliko takvih ponuda, a najatraktivnija je Kolektiva koja nudi voucher za parfumerije Martimex u vrijednosti od 150 kuna po 50% nižoj cijeni, za samo 75 kuna. Kupon je moguće iskoristiti u Zagrebu, Splitu i Osijeku, a u slučaju da vaš račun u parfumeriji prelazi 150 kuna možete nadoplatiti razliku.  Dakle, po dvostruko nižoj cijeni možete izabrati proizvod po želji. Koliko je ponuda zanimljiva kupcima pokazuje da je u prvih 12 sati aktivnosti ponude prodano više od   640 kupona, a ponuda vrijedi još sljedećih 60 sati.

Grupni.hr i kozmetika Florrai nude 59% popusta na anticelulitno ulje i kupku napravljenu na prirodni način od prirodnih sastojaka. Anticelulitno ulje sastoji se od gotu kole, bršljana, ružmarina, kadulje, limunskog eukaliptusa, macerata đumbira i borovnice, a anticelulitna kupka od gotu kole, naranče, eukaliptusa i borovnice. Dostava je besplatna za cijelu Hrvatsku.

MegaPopust u Osijeku nudi vaucher za kupnju Experience parfema od 50ml, čime dvostruko štedite. Njihovi parfemi sadrže čak 25% esencijalnih ulja.

Nedostatak ovih ponuda svakako je ograničen izbor proizvoda. Ako izuzmemo Kolektivin voucher, ostali popusti idealna su prilika za osobe koje već znaju da žele te proizvode i kupili bi ih i da nisu na grupnom popustu. Prostora i interesa za razvoj grupne kupovine u ovom smjeru svakako ima, a nama preostaje da sačekamo još malo.

This entry was posted in Grupna kupovina, SviPopusti.hr and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Odgovorite

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Zahtijevana polja su označena s *

*

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>