Grupni Popust jedan je od prvih 5 portala za grupnu kupnju pokrenutih u Hrvatskoj. Daniel Pavelić, vlasnik i pokretač GrupniPopust.hr portala ističe neke zanimljive činjenice, odnosno navodi da su vlasnici tvrtki u gradovima znatno bolje upoznati s fenomenom grupne kupovine od onih u ruralnim sredinama te iznosi optimistično predviđanje razvoja grupne kupovine u Hrvatskoj.
Koliko dugo ste razvijali tehničko rješenje GrupniPopust.hr portala, jeste li ga razvijali in-house ili ste angažirali vanjsku web agenciju?
Portal GrupniPopust.hr razvijali smo in-house oko 3 mjeseca s dodatnim jednim mjesecom za sva potrebna testiranja.
Na koje najčešće probleme nailazite prilikom sastavljanja i prikupljanja ponuda za grupnu kupnju za Grupni Popust odnosno kontakta s vlasnicima firmi?
Najčešće nailazimo na nedovoljno upotrebljivog materijala za prezentaciju, na nedostatak vlastite web stranice i sl.
Jesu li vlasnici tvrtki u Hrvatskoj generalno već upoznati s konceptom grupne kupnje i u kojem omjeru?
Neki jesu, neki ne, ovisno o branši, otprilike u omjeru 50/50, veći gradovi da, dok u manjim sredinama nisu.
Koja tržišna područja vidite kao još nedovoljno iskorištena i pokrevena ponudama za grupnu kupovinu?
To se uglavnom odnosi na proizvode s grupnim popustima.
Planirate li dakle u budućnosti na Grupni Popust portalu ponuditi i konkretne proizvode s grupnim popustima?
Apsolutno, već smo i nudili proizvode (ELFS) i planiramo nastaviti i dalje u svim segmentima.
Na čemu temeljite glavninu promotivnih aktivnosti te u koje promotivne kanale najviše ulažete?
Uglavnom na internetske kanale, socijalne mreže i sl.
Koji su vam sljedeći koraci, planovi za budućnost i širenje?
Regionalno širenje, pojačavanje oglašivačkih aktivnosti, posebno na društvenim mrežama.
Koje je vaše viđenje razvoja grupne kupnje u Hrvatskoj općenito tj. u kojem smjeru mislite da će se grupna kupovina razvijati?
Mislimo da će se grupna kupnja u Hrvatskoj razvijati u dobrom smijeru, uglavnom zato jer je riječ o win-win situaciji.