Sustav grupnih popusta treba proučiti iz raznih perspektiva, pa tako i iz perspektive kupaca. Vijesti portala svipopusti.hr donose intervju s jednom sasvim običnom studenticom koja je u grupnoj kupovini pronašla ravnotežu između svojih želja i polupraznog novčanika. Kako je saznala za sustav grupnih popusta, što najčešće kupuje i je li zadovoljna uslugama ispričala nam je zagrebačka studentica Marija, 22 godine.
1. Kako ste saznali za grupne popuste?
Imali su dosta dobru reklamu, plakati po gradu, facebook… Prva za koju sam saznala bila je Kolektiva.
2. Koliko često pretražujete stranice s grupnim popustima?
Ovisno o tome koliko koji dan imam vremena. Ima dana da pregledam sve stranice s grupnim popustima, a ima i onih kada ne stignem skoro uopće otići na Internet, a kamoli onda i posjećivati stranice s grupnim popustima. Na facebooku sam se učlanila u grupe nekih grupnih popusta tako da mi za neke stranice stižu obavijesti na zid o njihovoj trenutnoj ponudi.
3. Između mnoštva kupona sličnih ponuda, kako se odlučite koju ćete kupiti?
Prvo što me privuče jest cijena, a onda o iskustvima potrošača i o kvaliteta usluge čitam po komentarima na forumima. U glavnom, prije kupnje kupona pokušavam se dobro raspitati.
4. Tražite li točno određene ponude ili pretražujete stranice dok Vam neka ponuda ne „zapne za oko“?
Više ovo drugo- zujim pa možda pronađem nešto zanimljivo.
5. Koje ste kupone do sada kupili?
Do sad sam kupila kupon za apartmanski smještaj na Snježnoj Kraljici, kupon za kozmetički salon, kupon za frizerski saloni i kupon za depilaciju nausnice IPL metodom.
6. Kupujete li kupone na poklon?
Do sada samo jedan na poklon. Ali sviđa mi se ideja o kuponu kao poklonu. Može se pronaći puno zanimljivih i originalnih poklona.
7. Koje kupone ste do sada iskoristili i jeste li bili zadovoljni? Opišite uslugu!
Od 4 kupona koja sam do sada kupila, za sada sam iskoristila samo jedan; apartmanski smještaj u Snježnoj kraljici i jako sam zadovoljna uslugom. Apartmani prekrasno uređeni, prostrani, idiličnom ugođaju pridonese i kamin, wellness centar, bazen u Tomislavovom domu, ukusna hrana, mir i tišina. Uglavnom, jako sam zadovoljna.
8. Preferirate li neku određenu stranicu za grupne popuste?
Ponuda dana mi možda ima zanimljivije ponude nego ostale.
9. Kakve ponude biste željeli, a do sada ih niste zapazili na grupnim popustima?
Bilo bi odlično kad bi se nudili popusti na proizvode, ne samo na usluge.
10. Odgovara li vam način plaćanja? Kako najčešće plaćate?
Odgovara. Najčešće plaćam internet bankarstvom ili obična uplatnica
11. Smatrate li da ovakve stranice idu dovoljno na ruku kupcima?
Kakvo je to pitanje? Naravno!
12. Ako kupite kupon na neku uslugu i zadovoljni ste, hoćete li se vratiti još koji put bez kupona?
Ako sam jako zadovoljna možda ću se i vratiti, no sve ovisi o cijeni bez kupona. Moram gledati da bude u okviru mojih studentskih prihoda.
13. Kakvu budućnost predviđate grupnoj kupovini u Hrvatskoj?
Trenutno je jako popularna, ali kako sve prolazi, vjerujem da će i ovo izaći iz mode i pojavit će se novi, još moderniji način kako privući kupce.
Grupni popusti nisu kratkog daha i zasigurno imaju budućnost. Društvene mreže kao što su Facebook i Twitter igraju značajnu ulogu u cijelom konceptu. Moja je pretpostavka kako će u budućnosti jačati uloga malih poduzetnika na način da će sami pokretati akcije s grupnim popustima na svojim stranicama. Definitivno win-win situacija za sve strane:)