Jesen 2012. na hrvatskom tržištu grupne kupovine definitivno je obilježio Megapopust.hr, portal za grupnu kupovinu u vlasništvu marketinške tvrtke Megaplakat d.o.o. iz Splita.
Najprije su nas početkom rujna, nakon vrlo kvalitetno odrađenog redizajna portala, izvjestili o otvaranju novih ureda u Zagrebu i Rijeci u sklopu širenja poslovanja i jačanja lokalne prisutnosti u ta dva grada, inače vodeća kada je riječ o grupnoj kupovini u Hrvatskoj.
Svoju ekspanziju su nastavili još jačim tempom, i otvorili nove inačice Megapopust portala za englesko i njemačko tržište pod brandom Scontodeal te su u isto vrijeme najavili daljnje širenje i to također na razvijenim i vrlo konkurentnim tržištima Austrije i Švicarske gdje je također (između ostalih) prisutan i sam Groupon. Tu se očito ne misle zaustaviti jer svoju prisutnost prema najavama planiraju ojačati i u našoj regiji širenjem na istočna nam tržišta Srbije i BiH.
Uz sve to i na Facebooku su se opasno približili Kolektivi tako da ih trenutno od prve pozicije i statusa najpopularnijeg portala za grupnu kupovinu u Hrvatskoj na ovoj društvenoj mreži dijeli još svega oko 2000 fanova.
U svoj toj silnoj trci za rastom, napravili su i jedan od većih gafova nudeći iPad3 na grupnom popustu, što je također gromoglasno odjeknulo na hrvatskoj online sceni i o čemu je podrobnije izvjestila Netokracija.
Posljednja u nizu te serije zanimljivih informacija je i investicija splitske Imex banke od čak 5 milijuna kuna u Megapopust.hr koja će služiti za podržavanje svih ovih, djelomično već ostvarenih, planova o rastu i širenju poslovanja. Time je Megapopust postao, nakon Kolektive i KupiMe.hr treći portal za grupnu kupovinu u Hrvatskoj koji je dobio značajniju financijsku injekciju.
Ipak, ova investicija neobičnog je karaktera budući da su ulaganja banaka u online sektor iznimno rijetka, u Hrvatskoj do sada praktički nezabilježena, te da se za razliku od Kolektive i Kupime ovdje ne radi o fondu rizičnog kapitala nego dakle o klasičnoj komercijalnoj banci, preciznije o splitskoj Imex banci, inače do sada stabilnoj i profitabilnoj banci u potpunosti u hrvatskom vlasništvu.
Rep.hr doznaje da je tu zapravo riječ o očevoj podršci sinu, odnosno da je splićanin Branko Buljan inače vlasnik Imex banke odobrio investiciju u poslovanje Megapopusta kojeg vodi njegov sin Ante Buljan.
Bilo kako bilo, bit će vrlo zanimljivo pratiti daljnji nastavak rasta Megapopusta i velik rast konkurentnosti do koje je došlo na hrvatskom tržištu grupnih popusta ove godine zahvaljujući konsolidaciji tržišta, novim investicijama te jačanjem ovog ali i ostalih prisutnih portala za grupnu kupovinu.