Novo izdanje poznate regionalne IT konferencije Web Strategija proteklo je u znaku turizma i grupne kupovine.
Ove dvije najveće grane hrvatske web trgovine, pokazano je na mnogim primjerima, umnogome se isprepliću te imaju pregršt zajedničkih dodirnih točaka koje su demonstrirane brojnim prisutnim turističkim i IT stručnjacima.
Kolektiva je, kao glavni sponzor konferencije, predstavila učinkovitost grupne kupovine u turizmu na vlastitim primjerima, a Zoran Savin koji je vodio predavanje (zbog spriječenosti direktora Jeffereya Treichela) iznio je i neke konkretne podatke o poslovanju Kolektive unutar Rebate Networks, druge najveće mreže internetskih portala za grupnu kupovinu na svijetu.
Uz (diskutabilnu) tvrdnju kako Kolektiva drži vodeće mjesto na svim tržištima jugoistočne Europe na kojima je prisutna, Zoran Savin je pokazao na koji način korisnici njihovog portala učestalo kupuju atraktivne grupne ponude i izvan svojih matičnih zemalja, na koji način prodaju regionalne turističke grupne ponude te zaključio da je na ex-Yu prostoru prodaja grupnih kupona za sada generalno najrazvijenija upravo u Hrvatskoj. Moglo se čuti i podatak da upravo Rebate Networks drži najveći udio u online grupnoj kupovini na najvećem pojedinačnom tržištu – Kini (gdje Groupon tek kreće).
Osim navedenih zanimljivih zapažanja, Savin je na temelju njihovih iskustava svim okupljenima sugerirao na koji način jasno i efikasno definirati grupnu ponudu kako bi se ona što bolje prodavala. Najveći naglasak je pritom stavio na jasno definirane uvjete i ograničenja pojedine ponude te na iznimnu učinkovitost (turističkih) grupnih ponuda koje nisu “monotone” što će reći da uključuju više različitih dodatnih sadržaja, usluga, proizvoda i aktivnosti koje je moguće ponuditi na određenoj lokaciji što se opet najzornije vidi na primjeru turističkih ponuda koje je Kolektiva nudila.
Na konferenciji Web strategija moglo se čuti i niz zanimljivosti u vezi turizma i grupne kupovine od strane predstavnika payment gatewaya koji su također držali predavanja.