I to se dogodilo: Kolektiva nakon 3 godine više nije najpopularniji portal za grupnu kupovinu

megapopust

Nakon 3 godine od osnutka i dugog perioda bivanja na samom vrhu (i prema popularnosti i prema prodajnim rezultatima) od danas Kolektiva više nije najpopularniji portal za grupnu kupovinu u Hrvatskoj sudeći prema bazi sljedbenika na najvećoj i najrelevantnijoj internetskoj društvenoj mreži – Facebooku. Prvo mjesto preuzeo je Megapopust.hr.

Naravno, uz nužnu ogradu da je riječ o podacima koji neprestance variraju i ovise o zaista mnogo faktora, ovo je ipak pokazatelj enormnog trenda rasta Megapopusta, ulaganja u razvoj, prodaju i online marketing kao i velikog rasta konkurentnosti na području grupne kupovine u Hrvatskoj što su generalno vrlo dobre i uzbudljive vijesti kako za hrvatski e-commerce tako i za online sektor općenito.

Vijest je utoliko značajnija uzmemo li u obzir da je Megapopust pokrenut gotovo 2 godine nakon Kolektive, da je riječ o dosegnutoj i premašenoj ogromnoj bazi korisnika i da je uspio po prvi puta izbiti na čelo po ovom kriteriju te se tako prvi približiti i velikom milestoneu od 150.000 FB obožavatelja!

Budući da promocija putem društvenih mreža odnosno broj fanova na Facebooku bez dvojbe igra značajnu ulogu i u prodajnim rezultatima portala za grupnu kupovinu, ovo nipošto nije jedini relevantan, ali niti zanemariv podatak znajući dakle da se radi o važnom marketinškom kanalu. Megapopust je također početkom ovog mjeseca objavio da je u prva tri kvartala ove godine ostvario prihode u iznosu od 5.5 milijuna kuna što predstavlja rast od čak 950 posto u odnosu na isto prošlogodišnje vremensko razdoblje fokusirajući se pritom ponajviše na putovanja i ponude smještaja na grupnim popustima.

This entry was posted in Grupna kupovina and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to I to se dogodilo: Kolektiva nakon 3 godine više nije najpopularniji portal za grupnu kupovinu

  1. Juric says:

    Stvari postaju zanimljive!

  2. martina says:

    kolektiva ima lošu poslovnu politiku prema davateljima ponuda i drago mi je da su krenuli silaznom putanjom.

  3. joe says:

    MEGAPOPUST su prevaranti koji varaju i obmanjuju ljude. Prevarili su nas svijesno za ipad-e samo da bi povećali popularnost…………..lažovi jedni

  4. Davor Runtas says:

    koliko sam čuo Kolektiva uzima velke provizije vlasnicima lokala

  5. Maya says:

    Dobra stvar kod putovanja je da usluga ovisi o hotelu tak da ti tu nemaju puno kaj smuljat.

  6. martina says:

    Kolektiva uzima provizije kao i svi drugi , ali oni jedini uzimaju novce od neiskorištenih kupona. Jedino o čemu se brinu je koliko će oni zaraditi !!! Ima ljudi koji su zatvorili nakon što su bili kod njih na portalu jer im je Kolektiva sugerirala da spuste cijenu čak 80%. Lako je izračunati da nakon davanja provizije Kolektivi ovome drugom nije ostalo ništa i da je bio u debelom minusu, ali Kolektivu to ne zanima, njima je bitno da tog momenta oni uzmu što više novaca i onda nakon isteka ponude pokupe i ono što je ostalo neiskorišteno. Da li će ljudi koji su kupili kupone biti zadovoljni pruženom uslugom ili proizvodom Kolektivu ne zanima. Kad nemilice gaziš ljude od kojih živiš dođeš jednom u poziciju da budeš zgažen i želim im od srca što brži i strmoglaviji pad.

  7. Pero says:

    Jao majko mila stvarno ste stručnjaci. FB odavno nije nikakav relevantan marketinški kanal. Osim što ne generira sitovima niti 10% traffica uz to je još uveo offers kako bi vlasnici fan stranica morali plaćati za prikazivanje objava svojim korisnicima u protivnom svaki objavljeni post vidi u prosjeku 10% fanova. Megapopust investira novce u FB fanove da bi nakon toga plaćao objave koje će vidjeti isti ti fanovi. Inače kvalitetu FB kao prodajnog kanala prepoznao je i wallstreet

  8. marko says:

    meni je jako diskutabilna posjećenost dotične stranice u usporedbi sa popularnim stranicama u RH. Pogledajte samo na naslovnici je prikazano 500 firmi sa popustom i to samo za Zagreb. Pošto je bit ovih ponuda marketing za ponuđače usluga, šta mislite koliko se njima isplati taj marketing kada njih 500 traži pažnju čitatelja na stranici koja i nije nešto naročito posjećena. Čini se da ove trgovce šiša tko stigne, digitalni mediji nisu ništa bolji od ‘klasičnih’

  9. Enchy says:

    Vlasnicima je to samo promocija, pri čemu nebi trebala biti bitna zarada nego pridobivanje novih klijenata. Broj kupona je moguće ograničiti, tako da i dalje imaš kontrolu troska. Po meni odlična mogućnost oglašavanja ta manje obrte bez web stranice, jer ponuda sa kontakt podacima ostaje na njihovim stanicama još dosta dugo. Često puta sam se taj način naručila na masazu, čišćenje tepiha i sl., ljudi u komentarima znaju ostaviti pohvale i kritike – odlična stvar, jer opet stvoris sliku o tome kam ideš
    Inače kolektiva je bila odlična dok nije dobila konkurenciju.

Odgovorite

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Zahtijevana polja su označena s *

*

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>