Kolektiva preuzela berlinski Dealgecco – tržnicu grupnih popusta

Kolektiva, još uvijek najveća i najpoznatija stranica za grupnu kupovinu u Hrvatskoj, nedavno je završila posao preuzimanja najveće svjetske tržnice grupnih popusta – njemačkog Dealgecca. Time je nakon poslovanja baziranog isključivo u jugoistočnoj Europi (Mađarska, Slovenija, Hrvatska, Rumunjska, Srbija, Bugarska) s brandovima Kolektiva, FunDeal, Megasleva, Bonybony, Mydeals i Kupon Vilag proširila i na područje Zapadne Europe, doduše na malo drugačiji način.

Dealgecco.com stranica je namijenjana groupon klonovima koja dakle posluje na B2B modelu razmjene grupnih ponuda među konkurentskim stranicama za grupnu kupovinu na međunarodnoj razini. Ovime će Kolektiva odnosno Rebate Networks kao Kolektivin investitor zasigurno sebi olakšati pristup novim i raznovrsnijim međunarodnim grupnim ponudama, a konkurenciji tu zadaću znatno otežati.

Sigurno je da će upravo ova akvizicija poslužiti za daljnje fokusiranje poslovanja upravo prema sektoru međunarodnog turizma, posebice u Europi gdje su izdašne marže, zbog prirode turističke industrije, garancija održavanja i rasta poslovnog modela grupne kupovine koji na primjeru najvećeg svjetske kompanije Groupon pokazuje da će još puno truda morati biti uloženo za ostvarivanje daljnjih pozitivnih poslovnih rezultata.

This entry was posted in Grupna kupovina and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Odgovorite

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Zahtijevana polja su označena s *

*

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>