KupiMe.hr zarađuje 2 milijuna kuna mjesečno!

Nagli uspon stranica za grupnu kupnju u Hrvatskoj pokazuje kako je riječ o djelatnosti koja je, možda i pomalo neočekivano, naglo potaknula učmalo tržište internetske trgovine. Trend tih stranica u Hrvatskoj počela je Kolektiva, slijedio je KupiMe, i svi se slažu kako, bez obzira na više od desetak stranica koje su se kasnije pojavile, ta dva servisa drže najveći dio tržišta.

Iako se o grupnoj kupnji mnogo piše, dosad nisu objavljivani konkretni poslovni podaci nekog od vodećih igrača s tog područja i često su se skrivali pod izlikom poslovne tajne. Kolika se zarada i stope rasta mogu očekivati ako ste uspješni u toj djelatnosti, otkrio nam je Vanja Sertić, direktor tvrtke Moving Board, koja stoji iza servisa KupiMe, za koji tvrdi kako je preuzeo poziciju vodećih stranica za grupnu kupnju u Hrvatskoj.

„Promet naše tvrtke je oko 2 milijuna kuna mjesečno, i to samo za hrvatsko tržište. U Srbiji, primjerice, koja je jedno od najbrže rastućih tržišta s velikim potencijalom, mjesečni promet iznosi oko milijun kuna. Dosad smo od osnivanja tvrtke prosječno mjesečno rasli oko 25 posto i time smo jako zadovoljni. No, problem je što dosta malih tvrtki pokušava kopirati taj model, a to baš i nije jednostavno jer se mora puno uložiti u promociju i infrastrukturu“, kaže Vanja Sertić, koji ističe kako KupiMe jedina od domaćih stranica za grupnu kupnju ima ponude tri puta u svim većim hrvatskim gradovima čime ostvaruju veći volumen od konkurencije, koja ima po jednu ponudu tjedno.

Fanovi na fejsu

Procjenu o prvoj poziciji na tržištu Sertić temelji upravo na osnovi pokazatelja volumena prometa po oglašenim ponudama na sajtovima, ali i po broju fanova na Facebooku. KupiMe je, naime, nedavno prešao brojku od 100.000 fanova, što je više od broja fanova Kolektive.

Posebice je zanimljiv ulazak u domenu turizma, gdje je KupiMe u nekim akcijama realizirao hotelski smještaj i za po 1400 ljudi. To je područje prilično važno kao svojevrsni iskorak grupne kupnje i na područja koja se tradicionalno ne povezuju s tom djelatnošću. Naime, grupna je kupnja trenutačno usko vezana uz malo i srednje poduzetništvo, a njome se najčešće prodaju usluge kao što su one vezane uz kozmetiku i restorane, koje su dosad bile najpopularnije. No, jedno od ključnih pitanja je može li grupna kupnja postaviti uspješan obrazac i za kupnju drugih kompleksnijih usluga, pa i proizvoda? Naš je sugovornik uvjeren da je to itekako moguće.

Ušteda, ne emocije

„Samo na primjeru turizma vidi se kako u toj djelatnosti možemo popraviti novčani tok u hotelima, jer za razliku od agencija i touroperatora svim partnerima plaćamo u roku od sedam dana. Cilj je da generiramo snažnu bazu kupaca kako bismo i im mogli ponuditi različite popuste. S prodajom robe namjeravamo početi brzo, zasad su to samo usluge, ali to je jedini način da prikupite i ostale ponude. Uostalom, takvi su trendovi i u svijetu na stranicama kao što su Living social i Groupon“, kaže Sertić. O predviđanjima kako je riječ o balonu koji će se ispuhati, kaže:

„Razlog udruživanja u grupe nisu emocije nego financijski interes i ušteda. Ne da ne vidim razloga zašto bi se trend ispuhao, nego očekujem da će stranice za grupnu kupnju poremetiti maloprodajnu sliku u svim državama gdje se nalaze“, ističe Sertić.

Ulaganja u regiji

KupiMe ima 40-ak stalno zaposlenih, od toga u Hrvatskoj njih 18, a velik dio poslova obavlja se i kroz outsourcing. Osim u Hrvatskoj, imaju stranice za grupnu kupnju i na tržištima Mađarske, Češke, Bugarske i Rumunjske te Srbije i Slovenije. Sertić ističe kako je tvrtka restrukturirana radi regionalnog širenja te su čak i u tom razdoblju ostvareni odlični rezultati, a tek sada počinju s agresivnim ulaganjima.

Jedno od njih vezano je uz Mađarsku, gdje je portal za grupnu kupnju Kuponunk.hu prvu ponudu lansirao početkom ovoga mjeseca i odmah ostvario 3000 rasprodanih kupona. Iako u Mađarskoj već postoji desetak takvih portala, u Moving Boardu smatraju kako ti rezultati pokazuje da i na takvim tržištima još ima prostora.

Autor: Branimir Kovač, Business.hr

This entry was posted in Grupna kupovina and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to KupiMe.hr zarađuje 2 milijuna kuna mjesečno!

  1. Ivan Knežević says:

    Molim Vas da ne pišete da kupime.hr zarađuje 2 milj. kuna mjesečno ako su im prihodi 2 milj. kuna. hvala

    majmuni

  2. Marko says:

    Da li je to računao po onom manjem dijelu koji je stvarno prodao ili po onom što napiše da je prodao. Opet forsira glupi marketing, kolike je pare uložio – čisti gubitaš

Odgovorite

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Zahtijevana polja su označena s *

*

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>