Megapopust pretekao KupiMe i preuzeo drugo mjesto na Facebooku!

Megapopust statistika

Megapopust po svemu sudeći nastavlja s vrlo agresivnim nastupom na hrvatskom tržištu grupne kupovine koji ga krasi od samog pokretanja, kako u prodaji i dogovaranju grupnih ponuda tako i u marketingu.

Već u svibnju ove godine Megapopust.hr je tako prešao magičnu granicu od 100.000 sakupljenih fanova na Facebooku, najavljujući tako otvoren lov na do sada neprikosnoveni dvojac na hrvatskom tržištu grupne kupovine (kada su u pitanju ulaganja i prodajni rezultati) – Kolektivu i KupiMe.

Fokusirajući se isključivo na matično, hrvatsko tržište grupne kupovine, ovih dana su to i ostvarili pretekavši KupiMe.hr po broju Facebook sljedbenika što znači da im po popularnosti na najvećoj društvenoj mreži “bježi” još samo Kolektiva.

Nedavna investicija od čak 3 milijuna eura koju je KupiMe.hr odnosno Vanja Sertić primio od američkog investicijskog fonda do sada je očito alocirana za bolje pozicioniranje na drugim tržištima (Srbija, Bosna, Mađarska) te akvizicije konkurentskih portala (TrebamTo.hr, TrebamiTo.rs) budući da je značajniji porast ulaganja u društvene mreže u Hrvatskoj i Sloveniji izostao.

Iako su mnogi, zbog zamjetnog pada efikasnosti oglašavanja na Facebooku i raznih novosti koje su uvedene u tom pogledu, smanjili ulaganja u Facebook marketing, Megapopust, čini se, nema namjeru ustuknuti.

Nekako s proljeća, Megapopust je i drastično poboljšao dizajn svog portala koji je sada (između ostalih zahvaljujući poznatom web designeru Matku Prljiću) dobio niz novih opcija te poprimio vrlo ugodan, suvremen izgled i funkcionalno sučelje što se nikako nije moglo reći za prijašnju verziju stranica. I time se Megapopust izdigao iznad velike većine ostalih portala za grupnu kupovinu, a njegova splitska ekipa pokazala da je grupnu kupovinu uzela za ozbiljno.

Uskoro ćemo vidjeti hoće li i prodajni rezultati popratiti uspjehe s društvenih mreža no sudeći prema do sada viđenom određeni rast prodaje ne bi smio izostati.

This entry was posted in Grupna kupovina and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Odgovorite

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Zahtijevana polja su označena s *

*

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>