S obzirom da im prodajni rezultati direktno ovise o bazi korisnika (pratitelja, obožavatelja, fanova, lajkera … ) na Facebooku nije čudno da su prvi veći portali za grupnu kupovinu Kolektiva i KupiMe glavninu svojih marketinških sredstava uložile upravo u promociju na Facebooku. Točnije, po uzoru na strane portale s grupnim ponudama, stvaranje velike baze fanova omogućilo im je najjeftiniju i najefikasniju online promociju.
Naravno da ni njihova konkurencija nije izostavila napraviti upravo to, pa trenutno svjedočimo velikim previranjima i agresivnim marketinškim kampanjama grupnih portala na Facebooku.
Ipak, KupiMe.hr kao vodeća i Kolektiva kao prvoosnovana stranica za grupnu kupovinu uspjele su uz pomoć vanjskih agencija preći i magičnu brojku od 100.000 obožavatelja i na taj način izdignuti se iz konkurencije. KupiMe.hr portalu je to pošlo za rukom prije nešto više od tjedan dana, dok je Kolektiva stotisućetog obožavatelja dobila upravo danas.
S obzirom da sve češće viđamo i jumbo plakate po ulicama s reklamama za grupne popuste, bannere po raznim portalima, ali i sponzorstva stručnih konferencija, bit će zanimljivo i dalje pratiti kretanja u raspodjeli marketinških proračuna portala za grupnu kupovinu u Hrvatskoj koji bi na taj način, nakon pokretanja uspavanog odnosno donedavno potpuno nerazvnijenog tržišta online kupovine u Hrvatskoj moglo potaknuti i buđenje potpuno inertnog hrvatskog tržišta online oglašavanja.