Kolektiva kao trendsetter na području grupne kupovine u Hrvatskoj, još je jednom nadmašila samu sebe. Ovaj put u svega 2 dana prodali su čak 750 kupona za libanonski restoran odnosno odveli su čak 1500 ljudi u restoran Delizie Libanesi u zagrebačkom istočnom predgrađu!
Grupni popust od 50% uključivao je voucher u originalnoj vrijednosti od 150 kuna za sva ponuđena jela koji vrijedi za 2 osobe, a potrebno je rezervirati stol 2 dana unaprijed. Libanonski restoran u Zagrebu si je tako priskrbio ogroman promotivni boom i ujedno dobio priliku ugostiti do sada neviđen broj ljudi, barem kada je riječ o grupnoj kupovini u Hrvatskoj.
Mnogima će ovo biti prvi dodir s libanonskim jelima i kulinarskom kulturom Bliskog istoka pa se nadamo da osoblje restorana Delizie Libanesi neće iznevjeriti kvalitetom jela i usluge kao što se znalo događati s prijašnjim također vrlo popularnim restoranskim grupnim ponudama. Zasigurno neće biti lako organizacijski održati kvalitativnu razinu usluge u jednom ugostiteljskom objektu budući da je riječ o broju gostiju koji odgovara broju uzvanika na više svadbi, a i budući da se u ponudi ne nudi dostava ili take-away kao opcija.
Ujedno Kolektiva je ovim dokazala da nova Magento web e-commerce platforma nije ništa manje efikasna što se prodaje tiče od prijašnjeg Nivasovog Voodoo CMS sustava. Kolektiva je osim toga bila mnogim Hrvatima i prva online kupovina uopće pa ovakvi i slični slučajevi mogu imati samo pozitivne posljedice na razvoj hrvatskog online tržišta i prodaje putem Interneta i online kanala.