Začetnik zaista senzacionalnog trenda grupne kupovine na Internetu, američka kompanija Groupon vjerovatno je najbržerastuća kompanija u povijesti. Ovaj fascinantan podatak bit će potvrđen ukoliko se ostvari najava skore javne ponude odnosno izlaska Grupona na burzu. Predviđanja su da će tvrtka koju je tek prije nešto više od 2 godine osnovao u jednoj garaži u Chicagu mladi poduzetnik Andrew Mason, pri izlasku na burzu vrlo vjerovatno dosegnuti vrijednost od enormnih 25 milijardi dolara!
Kao idejni začetnik i tvorac ovog koncepta, Groupon.com drži apsolutni primat u svijetu kad je riječ o grupnoj kupnji. Tvrtka je prije nešto više od tri mjeseca odbila Googleovu ponudu tešku šest milijardi dolara, a od tada je utrostručila broj korisnika i otvorila vrata stotina novih tržišta, odnosno gradova.
Trenutno Groupon broji 70 milijuna korisnika i posluje na više od 500 tržišta, što je za 300 više u odnosnu na vremensko razdoblje kada je Google za 6 milijardi dolara pokušavao preuzeti Groupon.
Groupon je u četvrtom mjesecu prošle godine od investicijske tvrtke Digital Sky Technologies i drugih investitora dobio 135 milijuna dolara, a procijenjena vrijednost kompanije iznosila je 1,3 milijardi dolara. Drugi investicijski ciklus težak gotovo milijardu dolara Groupon je imao u siječnju, a vrijednost kompanije popela se na gotovo pet milijardi dolara. Takav uspjeh nadmašuje i YouTube, koji je osnovan u garaži i koji je za svega godinu dana dosegao vrijednost od 1,65 milijardi dolara, koliko je za njega platio Google. Groupon za sada odolijeva svim ponudama za preuzimanje i nema naznaka da će se njihov stav oko toga promijeniti.