PlatiManje.com portal pokrenula je ekipa iz Varaždina koja je svoju ponudu grupnih popusta nakon njihovog rodnog grada tj. Varaždinske županije upravo proširila i s grupnim popustima za područje Zagreba. Evo kako Varaždinci gledaju na koncept grupne kupnje u Hrvatskoj.
Koliko dugo ste razvijali tehničko rješenje portala PlatiManje.com, jeste li ga razvijali in-house ili ste angažirali vanjsku web agenciju?
Portal www.PlatiManje.com smo razvijali u suradnji s jednom vanjskom agencijom.
Na stranici se nude različite opcije (npr. slanje poruka prijateljima, virtualni račun, kupnja
rezervacija bodovima, slanje bodova prijatelju, „prijateljski bonus“, medijski partneri,
prijatelji portala….) pa je zbog toga izrada i testiranje trajalo 6 mjeseci
Na koje najčešće probleme nailazite prilikom sastavljanja i prikupljanja ponuda za Plati Manje.com odnosno kontakata s vlasnicima firmi?
Najveći problem je dogovoriti sastanak. Kad dogovorimo sastanak i naši agenti objasne o
čemu se točno radi, više nema nikakvih problema.
Jesu li vlasnici tvrtki u Hrvatskoj generalno već upoznati s konceptom grupne kupnje i u kojem omjeru?
Trenutno radimo na području Varaždinske županije. Ovdje vlasnici tvrtki uglavnom nisu
upoznati sa konceptom za razliku od tvrtki u Zagrebu koje u većini slučaja znaju o čemu se
radi.
Koja tržišna područja vidite kao još nedovoljno iskorištena i pokrevena ponudama za grupnu kupovinu?
Mislimo da su sva područja dobro pokrivena. Možda bi se bolje mogla iskoristiti prodaja
proizvoda, međutim, trgovci na proizvode uglavnom ne mogu dati velike popuste na kojima
se temelji koncept grupne kupovine.
Planirate li dakle u budućnosti na Plati Manje ponuditi i prozivode s grupnim popustima, a ne samo usluge?
Trenutno ne planiramo nuditi proizvode.
Na čemu temeljite glavninu promotivnih aktivnosti te u koje promotivne kanale najviše ulažete?
Promoviramo PlatiManje.com putem naših medijskih partnera (lokalnih novina, radijskih postaja i portala). Trenutno smo u pregovorima sa lokalnim medijima u nekoliko gradova koje planiramo pokrenuti u skorije vrijeme. Također planiramo pojačati promotivne aktivnosti na društvenim mrežama.
Koji su vam sljedeći koraci, planovi za budućnost i širenje?
5. svibnja krećemo s grupnim ponudama u Zagrebu, a u planu imamo još nekoliko gradova u skorije vrijeme. Na druge gradove širimo se putem franšize. Smatramo da na taj način možemo najkvalitetnije poslovati u svakom pojedinom gradu jer su naši partneri franšizeri bolje upoznati sa lokalnim tržištem u svojem gradu od nas samih.
Koje je vaše viđenje razvoja grupne kupnje u Hrvatskoj općenito tj. u kojem smjeru mislite da će se grupna kupnja razvijati?
Mislimo da broj portala za grupnu kupovinu više neće rasti, a od postojećih portala opstat će samo najuporniji. Sam koncept grupne kupovine neće se puno mijenjati.