Povoljno.hr je prvi hrvatski portal za grupnu kupnju čiji ćemo rad pobliže predstaviti na Svi Popusti.hr u obliku intervjua. Kroz pitanja koja smo postavili voditelju projekta Povoljno .hr nastojat ćemo vam dati uvid i u njihovu viziju razvoja grupne kupovine u Hrvatskoj.
Koliko dugo ste razvijali tehničko rješenje Povoljno.hr portala, jeste li ga razvijali in-house ili ste angažirali vanjsku web agenciju?
Tehničko rješenje Povoljno.hr smo razvijali u suradnji s vanjskim agencijama (Virtus dizajn i Media Bite.
Na koje najčešće probleme nailazite prilikom sastavljanja i prikupljanja ponuda za grupnu kupnju odnosno kontakta s vlasnicima firmi?
Uglavnom nema problema u komunikaciji sa partnerima, suradnju je nužno dobro prezentirati kako nebi bilo nepozanica, a tada nema nikakvih problema.
Jesu li vlasnici tvrtki u Hrvatskoj generalno već upoznati s konceptom grupne kupnje i u kojem omjeru?
Rekli bi da je većina vlasnika uglavnom upoznata s konceptom grupne kupovine.
Koja tržišna područja vidite kao još nedovoljno iskorištena i pokrevena ponudama za grupnu kupovinu?
Tržišta su uglavnom pokrivena, potrebno je pružiti kvalitetnu uslugu i na taj način se pokušati razlikovati od konkurenata.
Planirate li u budućnosti na Povoljno portalu ponuditi i prozivode s grupnim popustima, a ne samo usluge?
U planu su i proizvodi, makar smo do sada imali već par puta različite proizvode.
Na čemu temeljite glavninu promotivnih aktivnosti te u koje promotivne kanale najviše ulažete?
Ponude oglašavamo na putem radija te Interneta odnosno Facebook oglasa.
Koji su vam sljedeći koraci, planovi za budućnost i širenje?
Postoje planovi za širenje i smjer razvoja, međutim nećemo ih otkrivati dok ih ne razradimo do kraja.
Koje je vaše viđenje razvoja grupne kupnje u Hrvatskoj općenito tj. u kojem smjeru mislite da će se grupna kupovina razvijati?
Grupna kupnja je tržište s jakom konkurencijom gdje neće biti puno velikih promjena.