Procvat grupne kupovine u Hrvatskoj: Pokrenuta 4 nova portala za grupnu kupnju, još 4 u najavi

Grupna kupovina u Hrvatskoj doživljava svoj pravi procvat. Hrvati su objeručke prihvatili koncept grupne kupnje i ako su prije postojale bilo kakve dvojbe oko toga ili bojazni oko same online kupovine u Hrvatskoj, sada ih sasvim sigurno više nema. Grupni popusti su kao naručeni došli baš u vrijeme gospodarske krize i barem malčice olakšali udar na kućne proračune i mnoge stvari i usluge učinili znatno dostupnijima. Hrvati su to očito prepoznali pa osim sve većeg broja ponuda i prodanih kupona, iz dana u dan niče i sve više novih portala za grupnu kupovinu.

Samo na SviPopusti.hr tijekom proteklih par mjeseci dodali smo nekolicinu novopokrenutih stranica za grupnu kupovinu poput Kikiriki.com.hr, Katana.hr, Smijesna-cijena.com, KupiSi.hr, a nema naznaka da bi se taj trend mogao zaustaviti. Naprotiv, u najavi imamo još barem 4 portala za grupnu kupovinu koji bi trebali krenuti prije kraja ove godine čime bi se ukupan broj pokrenutih portala za grupnu kupovinu u Hrvatskoj do početka 2012. godine trebao opasno približiti brojci 50! To još nije kao u Americi ili Brazilu gdje je ta brojka veća od 1000, ali je daleko više i od očekivanja najvećih optimista, a slobodno možemo reći da su brojnim skepticima koji su prognozirali brzu propast koncepta grupne kupovine u Hrvatskoj, usta davno začepljena. Iako je nekolicina grupnih portala već ugašena, nekolicina ih životari i ne objavljuje nove ponude, velik broj njih posluje vrlo uspješeno.

Kako na SviPopusti.hr pratimo i konkretne podatke o broju prodanih kupona za pojedine grupne popuste možemo reći da su i profiti ostvareni na pojedinim ponudama zavidni čak i u odnosu na neke razvijene europske zemlje. Detaljnije o uspješnosti i prodajnim rezultatima portala ćemo uskoro pisati u duboljoj analizi u nekom od sljedećih članaka, no već sada sa sigurnošću možemo reći da je Hrvatska, barem kada je riječ o grupnoj kupovini na prostoru bivše države odnosno svom neposrednom okruženju, daleko najuspješnija.

Grupne ponude bivaju sve brojnije, zanimljivije i originalnije, u Zagrebu se primjerice broj aktivnih grupnih popusta više ne spušta ispod 200, a i ostali gradovi sve su zastupljeniji. Grupni portali se redovno nadograđuju iako svi mahom još uvijek kopiraju novitete s Kolektive (makar u inozemstvu ima i puno boljih primjera i kreativnijih ideja i rješenja). Ostaje nam samo za nadati se da će 2012. po pitanju grupne kupovine biti još uspješnija jer su pritom zaista svi na dobitku. Prema sadašnjim naznakama nema razloga da to tako zaista i ne bude.

This entry was posted in Grupna kupovina, SviPopusti.hr and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.