Radijsko oglašavanje grupnih popusta – potpuni promašaj

mudra kupovina

Neučinkovitost radijskog oglašavanja internetskih sadržaja, a posebice grupnih popusta, na svojoj koži iskusilo je i nekoliko portala za grupnu kupovinu koji su se opekli polažući svoje nade za boljim prodajnim rezultatima odnosno svoje marketinške budžete na radio postaje.

Budući da je upravo oglašavanje i marketing najbitnija stavka kod pokretanja portala za grupnu kupovinu i dobrih prodajnih rezultata, potrebno je pomno isplanirati svoje marketinške budžete i dakako koliko je god moguće učiti iz grešaka konkurencije.

Mnogo toga moglo bi se napisati o ispravnim marketinškim strategijama na Internetu, promociji online proizvoda i usluga, ali nekoliko stvari je sigurno. Radio kao medij je iznimno neučinkovit za promociju online kupovine i e-commercea, bez obzira kolikim medijskim prostorom pritom raspolagali, naravno uzevši u obzir rezultate postignute s istim sredstvima putem drugih medijskih kanala.

Mnogo je za to razloga, a stručnjaci za Internet marketing to vam sasvim sigurno mogu posvjedočiti i iz prve ruke, no budući da se na SviPopusti.hr bavimo ponajprije grupnom kupovinom u Hrvatskoj zanimljivo je primjetiti taj trend upravo na primjeru promocije grupnih popusta.

Dobar dio tvrtki koje stoje iza portala za grupnu kupovinu se i inače bave offline marketingom i kroz radijsko oglašavanje vrlo često kompenziraju dio ostvarenog prometa, za što su im novopokrenuti grupni portali došli kao naručeni. Vidjeli smo to najzornije na primjeru Mudre kupovine, projekta ekipe Media Mix koja prodaje medijski prostor za velike radio postaje poput Antene Zagreb, Totalni FM, Narodni radio… Iznimno agresivnim oglašavanjem na navedenim radijskim postajama i polažući praktično sve oglašivačke napore samo na radio, odnosno srazmjerno malim brojem dogovorenih grupnih ponuda postigli su vrlo slabe prodajne rezultate što je za posljedicu imalo gašenje portala Mudra kupovina.

Megapopust.hr i Povoljno.hr također ne zaziru od radijskog oglašavanja (čitaj: kompenzacija) međutim primjetan je trend da je vodeći trojac grupnih portala; Kolektiva, Kupi me i Ponuda dana znatno skresao budžete odnosno praktički zanemario radio oglašavanje. Dok neki od njih eksperimentiraju i s televizijom, Internet im svima ostaje, bez ikakve dileme, primaran oglašivački medij na kojem se prema svim dostupnim pokazateljima ostvaruje daleko najveći povrat uloženog (ROI), koji je mjerljiv i potpuno transparentan.

This entry was posted in Grupna kupovina, SviPopusti.hr and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.