Kad je grupna kupovina prije nekoliko godina osvajala hrvatsko tržište Kolektiva je dosta vremena držala poziciju vodećeg portala za grupnu kupnju. Potvrđuje to i Googleova statistika o kojoj smo pisali prije nekoliko tjedana, a u kojoj se jasno vidi kako je Crno jaje u relativno kratkom roku, između ostalog zahvaljujući reklamama na nacionalnoj televiziji, sjelo na prvo mjesto.
Kako bi se Kolektiva vratila na zlatno postolje preuzet će je donedavni rumunjski konkurent Zumzi, a Kolektivin osnivač Jeffrey Treichel napušta mjesto direktora Kolektive, piše Netokracija.
Naime, u Kolektivi je krajem prošle godine smanjen broj zaposlenih u Hrvatskoj, a Treichel za Netokraciju otkriva kako je razlog tome loše stanje originalne stranice za grupnu kupovinu Groupon koje je preplašilo mnoge investitore koji nisu bili spremni uložiti dodatni, prijeko potreban kapital u Kolektivu.
A to bi, očekuje se, trebao učiniti rumunjski Zumzi, tvrtka koja je prošle godine na svoja četiri tržišta imala prihode od ukupno 6 milijuna eura, piše Netokracija.
Hoće li i na koji način Kolektiva mijenjati sustav poslovanja te hoće li uspjeti vratiti nekadašnju slavu saznat ćemo uskoro.