Rumunji preuzimaju Kolektivu – spas za nekad najpopularniji portal za grupnu kupnju?

Kad je grupna kupovina prije nekoliko godina osvajala hrvatsko tržište Kolektiva je dosta vremena držala poziciju vodećeg portala za grupnu kupnju. Potvrđuje to i Googleova statistika o kojoj smo pisali prije nekoliko tjedana, a u kojoj se jasno vidi kako je Crno jaje u relativno kratkom roku, između ostalog zahvaljujući reklamama na nacionalnoj televiziji, sjelo na prvo mjesto.

Kako bi se Kolektiva vratila na zlatno postolje preuzet će je donedavni rumunjski konkurent Zumzi, a Kolektivin osnivač Jeffrey Treichel napušta mjesto direktora Kolektive, piše Netokracija.

Naime, u  Kolektivi je krajem prošle godine smanjen broj zaposlenih u Hrvatskoj,  a Treichel za Netokraciju otkriva kako je razlog  tome loše stanje originalne stranice za grupnu kupovinu Groupon koje je preplašilo mnoge investitore koji nisu bili spremni uložiti dodatni, prijeko potreban kapital u Kolektivu.

A to bi, očekuje se, trebao učiniti rumunjski Zumzi, tvrtka koja je prošle godine na svoja četiri tržišta imala prihode od ukupno 6 milijuna eura, piše Netokracija.

Hoće li i na koji način Kolektiva mijenjati sustav poslovanja te hoće li uspjeti vratiti nekadašnju slavu saznat ćemo uskoro.

This entry was posted in Grupna kupovina, Ostalo and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Odgovorite

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Zahtijevana polja su označena s *

*

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>