U sklopu ekspanzije u 2012. godini, splitski portal za grupnu kupovinu Megapopust (Megaplakat d.o.o.) otvorio je tijekom ovog rujna svoje urede i u Zagrebu i u Rijeci koji su namjenjeni prije svega B2B poslovanju s tvrtkama i partnerima.
U ukupnoj strukturi prihoda u kolovozu prodaja u Zagrebu činila je 32%, a prodaja u Rijeci 11%, stoji u priopćenju za medije.
Megapopust je u 2011. godini ostvario 2.38 milijuna kuna prihoda i 2.47 milijuna kuna rashoda, čime se je svrstao na 4. mjesto po ostvarenim prihodima u Hrvatskoj no valja uzeti u obzir da je Megapopust među zadnjima ušao u utakmicu grupne kupovine.
Megapopust.hr u Hrvatskoj posluje sa više od tisuću tvrtki koje nude popuste iz djelatnosti kao što su zdravlje, ljepota, saloni, restorani, hoteli, koncerti, edukacije, sportske i zabavne aktivnosti, te proizvodi za dom i zabavu.
Megapopust je agresivno krenuo u širenje, za razliku od ostalih portala za grupnu kupovinu – na tržište zapadne Europe o čemu više donosimo u narednim člancima.
Pingback: JESEN U ZNAKU MEGAPOPUSTA: DOBILI INVESTICIJU IMEX BANKE OD 5 MILIJUNA KUNA!