Na pitanja o radu TrebamTo projekta odgovorio nam je njegov voditelj Tomislav Sinković. Kao posebnu prednost Trebam To portala istakao je činjenicu da su prvi omogućili kupnju vrhunskih robnih marki odnosno proizvoda firmi poput Nike, Converse ili Puma s velikim grupnim popustima.
Koliko dugo ste razvijali tehničko rješenje, jeste li ga razvijali in-house ili ste angažirali vanjsku web agenciju?
Za izradu TrebamTo portala angažirali smo vanjsku web agenciju.
Na koje najčešće probleme nailazite prilikom sastavljanja i prikupljanja ponuda odnosno kontakta s vlasnicima firmi?
U pravilu nemamo većih problema.
Jesu li vlasnici tvrtki u Hrvatskoj generalno već upoznati s konceptom grupne kupnje i u kojem omjeru?
Taj omjer se cijelo vrijeme mijenja i sada je praktički 9 od 10 vlasnika upoznato sa cijelim konceptom i grupnom kupnjom.
Koja tržišna područja vidite kao još nedovoljno iskorištena i pokrevena ponudama za grupnu kupovinu?
Prije svega proizvodi.
Planirate li u budućnosti ponuditi i prozivode s grupnim popustima, a ne samo usluge?
U TrebamTo smo izrazito ponosni na činjenicu da smo na područje grupne kupnje uveli jedan potpuno novi segment, a riječ je o najvećim brandovima poput Nike, Puma, Converse i ostali brandovi koji se nalaze u ponudi Anyway i Sportway dućana. Ovo je definitivno ponuda koja je grupnoj kupnji otvorila jedna nova vrata.
Možete li izdvojiti vašu pojedinačnu ponudu koja je ostvarila najveći prihod do sada?
Ne bih htio spominjati konkretne prodajne rezultate, ali je činjenica da za područje kozmetičkih usluga vlada najveći interes potencijalnih kupaca.
Na čemu temeljite glavninu promotivnih aktivnosti Trebam To portala te u koje promotivne kanale najviše ulažete?
Do sada smo kampanje vodili putem najslušanijih radio postaja, putem društvenih mreža i interneta općenito, a također smo prvi u Hrvatskoj koji su pokrenuli i TV kampanju u najgledanijim terminima na nacionalnom TV programu.
Koji su vam sljedeći koraci, planovi za budućnost i širenje Trebam To portala?
Do sada smo izuzetno zadovoljni s postignutim rezultatima i iznimno nam je drago da nas je javnost prepoznala kao najbrže rastući portal za grupnu kupnju u Hrvatskoj. Što se tiče širenja, idemo korak po korak te ćemo prvenstveno na temelju istraživanja i procjena određivati naše iduće korake.
Koje je vaše viđenje razvoja grupne kupnje u Hrvatskoj općenito tj. u kojem smjeru mislite da će se grupna kupovina razvijati?
Smatram da je hrvatsko tržište dovoljno veliko za najviše 5 kvalitetnih projekata te da uskoro možemo očekivati odustajanje pojedinih portala od ove utrke. Kao i u svakom drugom poslu, uvijek dolazi do gašenja pojedinih projekata nakon što se sagledaju postignuti rezultati i nakon objektivne procjene da li se isplati nastavljati ili ne. Smatram da je TrebamTo projekt koji će sigurno ostati na tržištu grupne kupnje jer mislim da svojim znanjem i poslovnim rješenjima svim uključenim stranama u grupnoj kupnji možemo osigurati kvalitetnu uslugu.
Kakve su ovo gluposti? kolektiva i grupnjak, a vjerovatno i još neki su već imali “vrhunske robne marke”, kako to već fino zovu…
ovi očito uopće nemaju pojma što se događa na tržištu